Көмек

Егер сайтқа қатысты сұрақтарыңыз болса avion.kz олардан +7 (727) 341-07-07 телефоны бойынша сұраңыз немесе бізге электронды пошта арқылы жазыңыз: agents@avion.kz

Көмек керек?


Біз жиі қойылатын сұрақтарға жауап дайындадық:

Әуе билеттерін төлеу әдістері

Авион.kz сайтында брондаған билеттерді үш жолмен төлеуге болады

1. Сайттағы Visa / Master Card несие картасымен төлеу. Төлеу кезінде біз ешқандай қосымша ақы алмаймыз.

2. Қолма-қол ақшаны Travel Express кеңселерінде төлеу. Ол үшін кеңседегі агентке сайтта алынған брондау нөмірін хабарлау қажет.

3. ЦентрКредит Банкінің кез келген бөлімшесінде қолма-қол ақшаны төлеу. Банктегі кассирге төлем TRAVEL EXPRESS ЖШС БИН 000 940 003 968-дегі Жылдам кіріс жүйесі бойынша жүзеге асырылады деп айту керек; ИИК KZ038560000000028845. Осыдан кейін сіз төлем жасау туралы түбіртекті agents@avion.kz мекен-жайына жібере аласыз.

Қайтару билетін қалай алуға болады

Билетті қайтаруды рәсімдеу үшін сіз біздің кеңесшілермен +7 (727) 341-07-07 телефоны арқылы байланысыңыз немесе agents@avion.kz мекен-жайына жазыңыз

Қайтарылатын соманы есептейміз. Бұл сома әуе компаниясының ережелеріне байланысты. Осыдан кейін сіз қайтаруды растауыңыз керек. Ақша төлем жасалған банк картасының шотына қайтарылады.

Travel Express кеңсесінде билеттер қолма-қол ақшаға сатып алынған жағдайда, төлем жасалған кеңсеге хабарласу керек.

Пойыз билетін қалай қайтаруға болады

Пойыз билетін қайтаруды рәсімдеу үшін agents@avion.kz мекен-жайына хат жазыңыз.

Назар аударыңыз! Электрондық жол жүру құжатын (билетті) веб-сайтқа қайтару пойыздың кестесіне сәйкес пойыз ЖІГІТ жөнелту станциясынан (яғни жолаушы емес, пойыз кететін станциядан) 1 сағат бұрын жүзеге асырылады. Бұл ереже қалалық поездарға (пойыздарға) қолданылмайды.

Төлемдер төленген банк картасына қайтарылады.

Веб-сайт арқылы сатып алынған болса, пойыз билетін кассадан қалай қайтаруға болады?

Егер сіз өзіңіздің ұшуыңызды үшінші тарап теміржол кассалары арқылы жасағыңыз келсе, теміржол кассасы тек орынды қайтарады, және орынды қайтару тәртібіне байланысты, Интернет-сайт (ЖШС атауы) немесе АҚ қайтарады деп ескертеміз. «Жолаушылар тасымалы».

Нұсқа 1. Пойыздың бастапқы станциядан кетуіне 1 сағат қалғанда сапардың тоқтатылуы (бастапқы станция - пойызды құруға арналған станция). Қайтару орны - ACS Express-3 немесе жаңартылған қаржылық билет-бақылау кешені (MFBKK) немесе Қаржы билеттері мен төлемдер кешені (FBKK) жабдықталған жабдықтармен жабдықталған Қазақстандағы кез-келген теміржол кассасы.

Орын мен ақшаны қайтару: 1) кассир орынды қайтарады. Оның әрекеттерінің нәтижесі - жолаушыға қайтарылған құжат. Бүгінгі күні келесі құжаттар жерді қайтарады: әр түрлі алымдар түбіртегі (ҚЫЗЫЛ), электрондық растайтын құжат (ЭСҚ), әр түрлі алымдардың электронды түбіртегі (ECD).     2) жолаушы алынған орынды интернет-сайтқа қайтару туралы құжатты (ЖШС атауы) келесідей түрде ұсынуы керек: қалай жазу керек (ватсап арқылы, пошта арқылы және т.б.).     3) Орынның қайтарылғандығы туралы құжатты веб-сайттың жауапты өкілдері қарау үшін Тәуекелдер жөніндегі комиссияға жібереді, қарау мерзімі - 15 жұмыс күні. Орынды қайтару құжаты оң қаралған жағдайда жолаушыға қайтарылады. Құжат теріс қаралған жағдайда жолаушы дәлелді бас тарту алады.

2 нұсқаю      Пойыздың бастапқы станциядан кетуіне 1 сағат қалғанда сапардың тоқтатылуы (Бастапқы станция - пойыздың қалыптасуына арналған станция).      Қайтару орны - жолаушы ұшатын станцияда орналасқан және ACS Express-3 терминалды жабдықтарымен жабдықталған немесе жаңартылған салық билеті мен бақылау кешені (IFRC) бар кез-келген теміржол кассасы.

Ақшаны тез арада қайтарып беру:     1) кассир орынды қайтарады. Оның іс-әрекеттерінің нәтижесі жолаушыға «талап қою» немесе «шайым бойыша» белгілері бар қайтару құжаты болып табылады. Бүгінгі күні келесі құжаттар жерді қайтарады: әр түрлі алымдар түбіртегі (ҚЫЗЫЛ), электрондық растайтын құжат (ЭСҚ), әр түрлі алымдардың электронды түбіртегі (ECD).     2) содан кейін пойыз жол жүру құжатында көрсетілген жолаушылар станциясынан шыққаннан бастап 30 минуттан 24 сағатқа дейін, «қайта отыру» жұмысын аяқтау үшін кассадан қайта өтініш жасаңыз.     3) жолаушы кассирге «талап арыз» немесе «шайым бойыша» белгілері бар қайтару құжатын ұсынады. Оның орнына кассир оған «ақпарат: төлеушінің картасына төлеу» деген жазуы бар жаңартылған құжатты ұсынады.     4) жолаушы алынған орынды интернет-сайтқа қайтару туралы құжатты (ЖШС атауы) келесідей түрде ұсынуы керек: қалай жазу керек (ватсап арқылы, пошта арқылы және т.б.).     5) қайтарылғандығы туралы құжатты веб-сайттың жауапты өкілдері қарау үшін Тәуекелдер жөніндегі комиссияға жібереді, қарау мерзімі - 15 жұмыс күні. Орынды қайтару құжаты оң қаралған жағдайда жолаушыға қайтарылады. Құжат теріс қаралған жағдайда жолаушы дәлелді бас тарту алады.     Белгіленген тәртіпте орын мен ақшаны қайтару:     1) кассир орынды қайтарады. Оның іс-әрекеттерінің нәтижесі жолаушыға «талап қою» немесе «шайым бойыша» белгілері бар қайтару құжаты болып табылады. Бүгінгі күні келесі құжаттар жерді қайтарады: әр түрлі алымдар түбіртегі (ҚЫЗЫЛ), электрондық растайтын құжат (ЭСҚ), әр түрлі алымдардың электронды түбіртегі (ECD).     2) жолаушы белгіленген үлгідегі жолаушыға жолаушылар тасымалы АҚ қаржы вице-президентінің атына өтініш жазуы керек. Жолаушы қосымша құжаттармен бірге өтінішті «Жолаушылар тасымалы» АҚ-ға жібереді.     3) Ақшалар «Жолаушылар тасымалы» АҚ белгілеген мерзімге сәйкес қайтарылады.

БІЛУДІҢ МАҢЫЗДЫ:     1-талап бойынша. «Теміржол көлігі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 91-бабы: Шағым ол түскен күннен бастап бір ай ішінде қаралуға тиіс.     «Теміржол көлігі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 93-бабына сәйкес: Тасымалдаудан туындайтын тасымалдаушыға қойылатын талаптар тасымалдаушы талапты қанағаттандырудан толық немесе ішінара бас тартқан жағдайда немесе тасымалдаушы шағымға оны қарау аяқталғаннан кейін жауап алмаған жағдайда келтірілуі мүмкін. Жүктерді, поштаны тасымалдау шарты бойынша талап қою мерзімі - бір жыл, жолаушыларды, багажды, жүктерді алты айға тасымалдау туралы шарт бойынша.